Odpowiedzi

2010-02-24T14:46:03+01:00
Że nie można po prostu mówić że się wierzy, tylko trzeba to okazać.

Liczę na naj :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:46:27+01:00
Ja rozumiem tak, że niewystarczy mowić i modlić się, trzeba tez wykazywac postawe chrzescijanksa, bo czyny wskazuja czy jestemy dobymi ludzmi
2010-02-24T14:51:37+01:00
''Tak też i wiara jeśli nie byłaby połączona z uczynkami martwa jest sama w sobie ''

W tych słowach ukazane jest to, iż nie wystarczy tylko wierzyć.Można rzec że nie tylko sama wiara czyni cuda.Trzeba naszą wiarę połączyć też z czynieniem dobra, spełnianiem dobrych uczynków oraz niesieniem pomocy ludziom którzy jej potrzebują.
2 4 2