Odpowiedzi

2009-10-17T14:06:12+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T15:04:54+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Licznik -2 x (-0,5)do kw + (-2)
Mianow -0,1 x [-1,3 + 6 x (-0,2)]

[2 x (-0,5)² + (-2)]/{0,1 x [-1,3 + 6 x (-0,2)]}=
[2 x 0,25 -2]/{0,1 x [-1,3 -1,2]}=
[ 0,5 -2]/{0,1 x [-2,5]}=[ -1,5]/{-0,25}=-3/2:(-1/4)=3/2*4=6