Na bardzo nudnym wykładzie było 48 studentów. Połowa studentów drzemała. Trzecia część pozostałych studentów rozwiązywała krzyżówki, inni czytali książki, a tylko jedna studentka pilnie notowała wykład. Z tych informacji wynika, żę liczba wszystkich studentów, którzy czytali książki na wykładzie jest równa.......
Legenda
....... - tu trzeba wpisać odpowiedź

Zad.2
Andrzej może zjeść mały tort w ciągu 10 minut, babkę - w ciągu 8 minut, a butelkę mleka wypija w ciągu 15minut. Tomek umie te same "czynności" wykonać odpowiednio w ciągu 2,3 i 4 minut. W jakim czasie mogą oni spożyć tort, babkę i wypić butelkę mleko czyniąc to wspólnie?
Proszę o odpowiedź!!!Jeżeli znacie odpowiedź tylko na jedno pytanie to piszcie!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:11:57+01:00
Zad.1

48:2=24
24:3=8
24+8+1=33
48-33=15

książkę czytało 15 uczniów

2010-02-24T17:12:47+01:00
Na bardzo nudnym wykładzie było 48 studentów. Połowa studentów drzemała. Trzecia część pozostałych studentów rozwiązywała krzyżówki, inni czytali książki, a tylko jedna studentka pilnie notowała wykład. Z tych informacji wynika, żę liczba wszystkich studentów, którzy czytali książki na wykładzie jest równa.......
Legenda
...17.... - tu trzeba wpisać odpowiedź