Agata przywiązała do końców sznurka dwa patyki. Jeden wbiła w ziemię, a drugim, po naciągnięciu sznurka, wytyczyła okrągły klomb. Wokół klombu zrobiła ścieżkę. Jaką długośc ma ta ścieżka, jeśli sznurek ma 2m długości?

proszę o pomoc :)

3

Odpowiedzi

2010-02-24T18:52:22+01:00
R - 2m
l = 2(pi)r
l = 4(pi)

Pi - 3,14159265

4 * 3,14159265 = 12,5663706m
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T18:52:59+01:00
Http://www.zadania.info/d114/8544597

to ci powinno pomóc.
2010-02-24T18:53:33+01:00
2 pi r
r=2m
2r=4m
pi = 3,14159265
4 pi=12,5663706
Ścieżka w przybliżeniu ma długość 12,57m