Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T19:51:28+01:00
Samochod przejachal w sumie 100km w 70min
100km/70min= 100km *(60/70) /60min = ok 85.6km/h
srednia predkosc wynosi ok 85.6 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:52:40+01:00
60 km = 40 min
90 km = 1 godz
90km/h - pierwsza prędkośc

40km = 30 min
80km = 1 godz
80km/h - druga prędkość

Obliczanie średniej:
90 km + 80 km : 2 = 85 km/h - średnia prędkość.