Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:44:16+01:00
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97.
6 4 6
2010-02-24T21:45:59+01:00
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97.
4 3 4
2010-02-24T21:47:12+01:00
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23,29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,71, 73, 79, 83, 89, 97. ;)
4 2 4