Odpowiedzi

2010-02-24T22:05:36+01:00
X=ilość skrzynek większych
y=ilośc skrzynek mniejszych

x+y=30
50x+40y=1380

x=30-y
50(30-y)+40y=13800

1500-50y+40y=1380
-10y=1380-1500
-10y=-120
y=120:10
y=12
x=30-12=18
odp. wiekszych trzeba użyć 18, a mniejszych1 2
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:07:04+01:00
X-wieksze skrzynki
30-x mniejsze skrzynki

50x+40(30-x)=1380
50x+1200-40x=1380
10x=1380-1200
10x=180
x=18
1 5 1