Odpowiedzi

2010-02-25T13:42:13+01:00
1. przeciwciala to bialka wydzielane przez limfocyty b, przeciwciala rozpoznaja antygeny
2.wirus hiv powoduje zanik leukocytow t ktore odpowiedzilalne sa za rozpoznawanie wirusow chorobotworczych, przez co organiz mnie jest w stanie bronic sie przed chorobami wirusowymi
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:47:05+01:00
1. Obrona przed infekcjami i innymi obcymi czynnikami (antygenami).
2. HIV atakuje limfocyt T , który odpowiada za rozpoznawanie i przekazywanie informacji o zagrożeniu( antygen)
3 4 3