Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:56:57+01:00
Wyobrażać sobie, że żyjesz w czasie przyszłym w kulturze automatycznej, na świecie automatycznym. Wyobrażać sobie, że nie jesteś nigdy sam być jeden w każdym domu, na świecie automatycznym.
1 5 1
2010-02-25T15:41:34+01:00
Wyobraz sobie,ze żyjesz w przyszłości.
W robotowej kulturze,w robotowym świecie.
Wyobraz sobie,że nigdy nie jesteś sam.
W każdym domu jest jeden(chyba robot),w robotowym świecie.
1 5 1