Odpowiedzi

2009-10-18T11:32:12+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2⁸²:2⁸⁰=2²=4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T11:32:45+02:00
2^82^:4^40^= 2^82: (2^2)^40= (2)^84-80= (2)^2=4