Odpowiedzi

2010-02-27T11:17:15+01:00
Brzuch, chrząkał, grzywką, krzyknęła, obejrzała, przerwy, przestać, przeziębił się, piętrze, przybrudzoną, przychodni, przytuliła, trzecim, wrzeszczał :)
2010-02-27T11:17:35+01:00
Brzuch, chrząkał, grzywką, krzyknęła, obejrzała, piętrze, przerwy, przestać,przeziębił się ,przybrudzoną,przychodni, przytuliła, trzecim, wrzeszczał
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:18:25+01:00
Brzuch, chrząkał, grzywką, krzyknęła, obejrzała, piętrze, przerwy, przestać, przeziębił się, przybrudzoną, przychodzi, przytuliła, trzecim, wrzeszczał