Cześć mam takie zadanie na jutro::

Mam podać po 4 przykłady komedi i programów rozrywkowych,
popularnonaukowych i oświatowcyh,,,i filmów sensacyjnych,,horoorów.....Te filmy maja byc takie co lecialy w tym tygodniu w televizjj plisss szybko fast

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:45:25+01:00
Komedie :
-Masz wiadomość
-Milioner w spodenkach
-Porachunki z tatą
-Wojna państwa Rose
-Harry i Hendersonowie

Programy rozrywkowe:
-Cyrki świata - Odwaga
-Niezły numer
-PopCorn TV
-Światowe rekordy Guinnessa

Filmu sensacyjne:
-Prawdziwa zbrodnia
-Spirit duch miasta
-Geneza

Horrory:
-Żołnierze kosmosu II: Bohater federacji
-Drakula
-Noc żywych trupów

2010-02-28T10:48:09+01:00
Rozrywkowe:
Kocham cię, Polsko
Światowe rekordy Guinnessa
Kabaretowa alternatywa
Się kręci
komedie:
Milioner w spodenkach
Wojna państwa Rose
horror:
Mądrość krokodyli
Wirus
Może chociaż troche pomogło. Nic innego mi do głowy nie przychodzi..