Odpowiedzi

2010-02-28T12:18:29+01:00
(x^2-4)*(x-1)=0
(x-2)(x+2)(x-1)=0
rozwiązania to x=2 x=-2 x=1
suma -2+2+1=1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:20:24+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
(x² - 4)(x - 1) = 0
x² - 4 = 0 lub x - 1 = 0
x² = 4 lub x = 1
x = √4 lub x = 1
x = 2 lub x = - 2 lub x = 1
1 5 1