Odpowiedzi

2010-02-28T13:05:05+01:00
Puszka pandory jest to przedmiot z mitologii w którym zostały zamknięte choroby, nieszczęścia itp.
55 4 55
2010-02-28T13:05:26+01:00
Puszka Pandory- coś, co wywołuje mnóstwo nieprzewidzianych trudności; źródło nie kończących się smutków, kłopotów, nieszczęść.
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T13:07:14+01:00
Puszka Pandory – przyczyna tragedii, nieszczęść. Pandora to pierwsza kobieta ulepiona z gliny przez Hefajstosa. Zesłana przez bogów na ziemię z posagiem w postaci tajemniczej puszki (ściślej beczki). Pandorę odprawił Prometeusz, ale zachwycony jej urodą Epimeteusz ożenił się z nią i za jej namową otworzył puszkę sprowadzając na ludzi nieszczęścia i choroby.
66 4 66
Komentarz został usunięty
Thx =^.^= !!!!!
thx
Dziękuję xd
dzięki :D