Odpowiedzi

2009-10-18T21:31:05+02:00
Można powiedzmy dodać detergentu , na przykład płynu do mycia naczyń .
72 3 72
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:31:34+02:00
Napięcie powierzchniowe zależy od temperatury cieczy.Zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.
124 4 124
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-10-18T21:51:48+02:00
Zmienić napięcie powierzchniowe wody można przez detergenty wszelkiego rodzaju i przez mydła, a także poprzez temperaturę, bo gdy temperatura wzrasta to napięcie powierzchniowe wody się zmniejsza a gdy temperatura jest krytyczna to napięcie powierzchniowe spada aż do zera.

Tak mozna zmienić napięcie powierzchniowe.
174 4 174