Odpowiedzi

2010-02-28T15:04:26+01:00
Kraków: 50.060 °N, 19.959 °E,

Dżibuti: 11 30 N, 43 00 E

Buenos Aires:34 40 °S, 58 30 °W

Wa-wa: 52.259 °N 21.020 °E
Los Angeles: 34° 03' N 118° 14' W

21+118=139
4'-1⁰
x'-39⁰


x=39*4/1
x=156'
156minut- 2h i 36minut.
Wawa: 18.25
L. A. : 18.25-2h i 36'= 15.49


:)





Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:06:28+01:00
A)
Kraków; 50°03'41″N 19°56'18″E
Dżibuti ( Afryka )11° 36' N 43° 10' E
Buenos Aires 34° 35' S 58° 55' W

b)9.25
1 5 1
2010-02-28T15:06:33+01:00
A) Kraków : 50°03'41″N 19°56'18″E
b) Dżiubiti 11°36'N 43°10'E
c) 34° 35' S
58° 55' W

warszawa- 21 E
Los angeles - 118 W

21 + 118 = 139 * 4= 156 minut
18.25-2h i 36'= 15.49