Jestem 3 numerem w dzienniku i mam 3 stacje Drogi Krzyżowej do napisania. Będę ją mówił w KOŚCIELE!!!!
Ksiądz podał nam takie coś co ma być wykorzystane w zadaniu:
1 Temat: Pan Jezus upada po raz 1 pod ciężarem krzyża.
2 Treść Stacji.
3 I jak mam postępować.
Muszę to mieć na jutro Pomocy!!!!!
Dam Najjjj :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:23:56+01:00
Zdarza nam się upaść. Wybuch gniewu, grzech, nerwy, złość, żal. To są nasze przyziemne upadki. Nawet w życiu duchowym, dorosły człowiek może być jak dziecko.Aby nauczyć się stąpać twardo po ziemii, nieraz się potkniemy ...
Nim staniemy się święci, jeszcze nie jeden raz upadniemy. Jednak nigdy nie jestesmy sami. Jawsze jest przy nas Jezus. On chce nam pomóc podnieść się z kazdego upadku ...
Jezu, pomóż mi, abym jak najrzadziej upadał/a. A jeżeli już się to stanie, abym potrafił/a się podnieść ze zła i grzechu.
2010-02-28T15:28:48+01:00
Skoro Panie upadasz pod ciężarem tego krzyża to musi byc on bardzo ciężki. Upadek w twoim życiu to grzech, zdrada i odwrócenie się od drugiego człowieka w chwili kiedy pomocy potrzebuje. Dziękujemu Ci Pani za to , zę jesteś z nami zawsze mimo tych wszystkich cierpirń które za nas znosiłeś. Jesteś naszym Zbawicielem. (chila ciszy) i powiesz ,,Któryś za nas cierpiał rany.........
2010-02-28T16:38:03+01:00
Panie Jezu, upadłeś pod ciężarem naszych grzechów. Była przy Tobie twoja matka i bliscy, którzy Cię wspierali. Ty Panie, nie poddałeś się. Postanowiłeś iść dalej.
Prosimy Cię Jezu, abyś dał każdemu z nas siłę do dźwigania naszego krzyża. Miej w opiece wszystkich tych którzy pozostali sami ze swoimi problemami. I okaż miłosierdzie wszystkim którzy zrezygnowali z dalszych zmagań.