Odpowiedzi

2010-02-28T16:08:33+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Połowa 8 to 3. Profesor Matma przeprowadził oś symetrii. Połowa 9 już nie będzie 4. :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T18:07:00+01:00
Profesor poprowadził oś symetrii liczby osiem. Jeżeli przetniemy osiem na pół otrzymamy trójkę. Nie jest możliwe aby czwórka była połową dziewiątki ponieważ jak poprowadzimy oś symetrii to wcale powstała "łamana" nie będzie czwórką.
1 1 1