Odpowiedzi

2010-02-28T16:09:28+01:00
Najlepsze warunki do zasiedlenia są w Europie środkowej bo tam jest klimat umiarkowan. Najgorze panują w północnej europie bo tam klimat jest chlodny.
Tak sądze................
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T16:10:16+01:00
W Wielkiej Brytanii są dobrze zasiedlone tereny, gdyż jest tam sprzyjający klimat, żyzne gleby ( szczególnie tereny nizinne). Najsłabiej zasiedlonym miejscem w Europie są Alpy, bo często występuja tam lawiny i jest bardzo zimno , więc ludzie przyjeżdżaja tam jedynie w celach turysycznych