1)kamil biegł przez 40s z prędkością 3m/s.Jaką drogę pokoonał.?
2)Pociąg,który ma dlugość 300m wjeżdża do tunelu z prędkością 20/s.Upływa 50s od chwili gdy lokomotywa wjechała do momentu gdy ostatni wagon opuścił tunel.Ile metrów ma tunel.?
3)gepard,najszybsze zwierzę na świecie biegł przez 9s i pokonał drogę 279m.Z jaką prędkością się poruszał.?
4)rowerzysta obliczył że jeżeli pojedzie z prędkością 375m/min to dojedzie do celu w ciągu 40 min.Jadąc z tą prędkością przebył połowę drogi,po czym zatrzymał się na 5 min.Z jaką prędkością musi jechać dalej aby przybyć do celu w przewidzianym czasie.?

To są zadania z 6 kl szkoły podstawowej więc proszę o napisanie ich jak najłatwiej żeby nauczycielka się nie kapnęła xd i żebym mogła to jej wytłumaczyć
dZięki xd

3

Odpowiedzi

2010-03-03T15:05:40+01:00
1)Kamil przebiegł 120 metrów.
2)Tunel ma długość 1000 metrów.
3)gepard biegnie z prędkością 31m/s.
4)Musi teraz jechać z prędkością 500m/min.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:48:28+01:00
Cześć

1. 120m

3. 18600m

4. 500m/min
1 2 1
2010-03-03T19:06:51+01:00