Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:53:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X=cena początkowa

x+10%x=x+0,1x=1,1x
1,1x+20%×1,1x=1,1x+0,2×1,1x=1,1x+0,22x=1,32x


x=100%
1,32x=z%
............
z=1,32×100:1
z=132%

132%-100%=32%

odp. cenę należało od razu podnieśc o 32%
1 5 1
2010-02-28T16:54:15+01:00
100 % +10%+20% = 130 %
100% + 30% =130% czyli to samo ;d
1 1 1
2010-02-28T16:54:42+01:00