Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:48:01+01:00
Http://www.jezioro.com.pl/pics/fauna/pioro.jpg
1 1 1
2010-02-28T19:53:39+01:00
Pióra składa sie z elastycznej osi oraz dwóch choragiewek zewnetrznej i wewnętrznej. górna częśc osi pióra o przekroju czworąkatnym nosi nazweł stosiny dolna o przekroju owalnym znajdujaca się poniżej choragiewek nazywa sie dutką. wewnetrzna czesc dudki zbudowana z deligatnych łuseczek rogowych nosi nazweł duszy. choragiewki pióra skaładaja sie z promieni wyrastajacych z obydwu stron stosiny