Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:30:11+01:00
A) sierść,włosy,łuski
b)skóra gruczoły potowe,łojowe, zapachowe i mlekowe
c)zdolność termoregulacji
d)także układ krwionośny

co do pani powyżej skopiowała częściowo ona od. pozwole sobie podać link
http://zapytaj.com.pl/Category/010,017/2,2653858,Wymien_te_elementy_budowy_ciala_ssaka_ktore_umozliwiaja_utrzymywanie_stalej_temperatury_ciala.html
1 5 1
2010-02-28T21:32:46+01:00
A) oddychają płucami i mają zdolność do wstrzymywania oddechu podczas nurkowania
b) mają opływowy kształt ciała
c)mają kończyny (ogon) przekształcone w płetwy