Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:49:17+01:00
Na dnie kwiatowym są osadzone różne inne częsci kwiatu. Poza tym u niektórych roslin np. truskawka po zapłodnieniu dno kwiatowe uczestniczy w tworzeniu sie owocu. Dno rozrasta sie wtedy znacznie a na jego powierzchni tworzą sie liczne małe orzeszki.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T20:49:23+01:00
Są w nim osadzone różne inne części kwiatu. Również może on uczestniczyć w tworzeniu się owocu (np. truskawka)