Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:00:37+01:00
A)x+5=10
x=10-5
x=5
b) 2x +3=15
2x=15-3
2x=12 /:2
x=6
c)5x+13=23
5x=23-13
5x=10 /:5
x=2
d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30 /:3
x=10
e)-x+2=8
-x=8-2
-x=6 /:(-1)
x=-6
f)-x+5= -2
-x=-2-5
-x=-7 /:(-1)
x=7
g)-2x-7=11
-2x=11+7
-2x=18 /:(-2)
x=-9
h)-5x+3= -12
-5x=-12-3
-5x=-15 /:(-5)
x=3


a) 6x=3 /:6
x=1/2
b)-3x=7 /(-3)
x=-3/7
c)2x=1/5 /:2
x= 1/10
d)1,2x=4,8 /:1,2
x=4
e)1/3x=3 /:1/3
x=1
f)-3/5x= -5 /:(-3/5)
x=25/3
x=8 1/3
g)3/4x = -4/9
27/36x=- 16/27 /:27/36
x=-16/27
h)0,1x= -7 /:0,1
x=-0,7


proszę i czekam na naj :D z góry dziękuję :D
9 4 9
2010-03-01T22:01:36+01:00
A)x+5=10
x=10-5
x=5
b) 2x +3=15
2x=15-3
2x=12
x=6
c)5x+13=23
5x=23-13
5x=10
x=2
d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30
x=10
e)-x+2=8
x=8-2
x=6
f)-x+5= -2
-x=-2-5
-x=-7
x=7
g)-2x-7=11
-2x=11+7
-2x=18
x= -9
h)-5x+3= -12
-5x=-12-3
-5x=-15
x=3

Rozwiąż równania
a) 6x=3
x=1/3
b)-3x=7
x= -7/3
c)2x=1/5
x=1/10
d)1,2x=4,8 razy10
12x=48 :12
x=4
e)1/3x=3 razy3
x=9
f)-3/5x= -5 razy5
-3x=-15
x=5
g)3/4x = -4/9 razy4/3
x= -4/9razy4/3
x= -16/27
h)0,1x= -7 razy10
x= -70
3 3 3
2010-03-01T22:08:32+01:00
A)x+5=10
x=10-5
x=5
b) 2x +3=15
2x=15-3
2x=12 /:2
x=6
c)5x+13=23
5x=23-13
5x=10 /:5
x=2
d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30 /:3
x=10
e)-x+2=8
-x=8-2
-x=6 /:(-1)
x=-6
f)-x+5= -2
-x=-2-5
-x=-7 /:(-1)
x=7
g)-2x-7=11
-2x=11+7
-2x=18 /:(-2)
x=-9
h)-5x+3= -12
-5x=-12-3
-5x=-15 /:(-5)
x=3


a) 6x=3 /:6
x=1/2
b)-3x=7 /(-3)
x=-3/7
c)2x=1/5 /:2
x= 1/10
d)1,2x=4,8 /:1,2
x=4
e)1/3x=3 /:1/3
x=1
f)-3/5x= -5 /:(-3/5)
x=25/3
x=8 1/3
g)3/4x = -4/9
27/36x=- 16/27 /:27/36
x=-16/27
h)0,1x= -7 /:0,1
x=-0,7
1 5 1