Odpowiedzi

2009-10-19T19:09:05+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:13:01+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C]=[1/2+1/2+1/8 ]=1 cała i 1/8 znak / to kreska ułamkowa d]= [3∛2 -∛-2 ]³=54-27∛-8 +9∛8 +2=54+54+18+2=128 skąd się to wzięlo-- otóż w pierwszym zadaniu korzystasz ze wzoru skróconego mnożenia [a+b]²=a²+2ab+ b² a w drugim ze wzoru skróconegfo mnożenia [a-b]³=a³+3a²b+3ab²=b³ -pozdrawiam