Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T14:49:50+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosic uczniow szkoly podstawowej na wystawe historyczna, ktora odbedzie sie 08.03.2010r. o godz. 14:00..
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:54:19+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów (możesz tu podać nazwe szkoły) na wystawę historyczną poświęconą historii domu, pt. "Dom - nie tylko stos cegieł", która odbędzie się 6 marca br. o godz. 18.00 w Domu Kultury przy ul. Mazowieckej 15a w Warszawie. Wstęp wolny.

Przewodnicząca Samorządu Szkolnego
Tosia Iksińska
2 3 2