Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:55:01+01:00
1.Polowanie na czarownice- Zwalanie winy na kogos
2.Ulegać czarowi- Dac soba manipulowac.
3.Rzucać na kogoś czary- Manipulowac kims
4.Czarna magia - coś czego kompletnie nie rozumiemy, nie mamy o tym pojęcia
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T14:58:23+01:00
1. Polowanie na czarownice - szukanie kozła ofiarnego , zwalanie winy na kogoś
2. Ulegać czarowi - podlegać czyimś wpływom, dać sobą manipulować
3. Rzucać na kogoś czary- rzucić na kogoś zaklęcie
4. Czarna magia - coś, czego się zupełnie nie rozumie
1 5 1