1. Wymień charakterystyczne rośliny torfowisk. (4 przykłady)
2. Podaj nazwy drzew iglastych (2 przykłady)
3. Podaj nazwy drzew liściastych (6 przykładów)
4. Wymień charakterystyczne zwierzęta. (3 przykłady)

Proszę pomóżcie ! ! !

3

Odpowiedzi

2010-03-02T18:20:49+01:00
1.wierzba szara, bobrek trojlistkowy, kozłek lekarski, szalej jadowity,kniec błotna
2.swierk, sosna
3. brzoza, dab, lipa, bug, olcha, lilak pospolity
4. sarna, dzik, łos
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:21:38+01:00
1. Rosiczka okrągłolistna, Żurawina błotna,Borówka bagienna,Modrzewnica Zwyczajna.
2.Modrzew Europejski,Cis Pospolity.
3.Klon zwyczajny,Brzoza brodawkowata,Grab pospolity,Leszczyna pospolita,Bug zwyczajny,Jesion wyniosły.
10 4 10
2010-03-02T18:28:46+01:00
1. rosiczka okraglolistna
bagno zwyczajne
zurawina blotna
borowka bagienna
modrzownica zwyczajna
bagnica torfowa
wierzba szara
2. modrzew europejski
sosny; czarna pospolita kosodrzewina limba
3 topola'
dab
lipa
buk
wierzba
4 nie wiem o co w tym chodzi

13 4 13