Odpowiedzi

2009-10-20T14:07:14+02:00
250g - 1250
100g - x

.....100q*1250 kcal
x= ----------------
........250q

x= 500 kcal
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:10:51+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Xkcal- 100g.
1250kcal.- 250g.

[po skosie]

xkcal.= (1250kcal.•100g.):250g.= 12500:250= 500 kCal.
1 1 1
2009-10-20T14:15:03+02:00
250g- 1250kcal
100g- x kcal


x= 100 g * 1250 kcal / 250 g= 125000 kcal / 250 = 500 kcal
Odp: 100 gram miodu ma 500 kcal.
1 1 1