Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:12:45+01:00
Oznacza to, że jest bardzo ciężko i ledwie starcza pieniędzy na podstawowe produkty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:16:37+01:00
"Z trudem wiązać koniec z końcem." - borykać się z trudnościami; mieć kłopoty finansowe; znajdować się w trudnej sytuacji materialnej.
2010-03-03T16:17:43+01:00
Oznacza to, że Z trudem dajemyy sobie z czymś radę, żyjemy bardzo skromnie ;)
Proszę;)