Odpowiedzi

2010-03-03T16:35:54+01:00
Takie tam:D
imię: napasapa
lat: 5+
lubi: najpierw lubił kołysanki a później bieganie
hobby: podróżowanie w kosmosie
kolor: zielony
ulubiona rzecz: znicz i lampa(z nią biega)
ulubione miejsce: kosmos i wieża kamarii
ulubiony przyjaciel: panda xD
misje z nim: na plecak, na znaczki z kosmitą...
opiekunka: kamaria
rodzice: nui i trawui

*

teleskopowe nogi
*

samowypełniający się brzuch
*

radarowe uszy
*

wielofunkcyjne palce (wskazujący to długopis, środkowy - podręczny skalpel,
serdeczny - miotacz ognia, mały - wymazywacz pamięci a kciuk -
flara)
*

nos z funkcją stacji meteo
*

usta z wbudowaną poduszką powietrzną



48 1 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:37:07+01:00
Zielone ciało w ciemno zielone plamy . Ma duże oczy fioletowej barwy. Na głowie ma czułki. Ma smukłe długie ręce i krótkie nogi .
Ma szeroki tułów z wklęsłym brzuchem .
9 2 9