Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T17:00:21+02:00
R=8m
R=r+2
R=8+2
R=10m

P1=πr²
P1=π*8²
P1=64π(m²)

P2=πR²
P2=π*10²
P2=100π(m²)

P3=P2-P1
P3=100π-64π
P3=36π(m²)

Odp. Ścieżka ma powierzchnię 36π(m²).
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T17:01:45+02:00
Π = 3.14

Liczymy pole wiekszego kola:

r = 1/2*sr + 2m = 6m

P = πr² -> 3.14*6² = 113.04m²

Obliczamy pole mniejszego kola:

r = 1/2sr = 4m

P = πr² -> 3.14*4² = 50.24m²

Odejmujemy od wiekszego kola mniejsze:

113.04 - 50.24 = 62.8m²


Odp: Pole sciezki wynosi 62.8m²
2009-10-20T17:02:36+02:00
R- promień klombu
r=8/2=4
R-promień klombu i ścieżki
R=r+2=6

Pk - Pole klombu
Pk= πr²=16π
Pkiś - Pole klombu i ścieżki
Pkiś = πR²=36π

Pś - pole ścieżki
Pś=Pkiś -Pk=36π-16π=20π