Odpowiedzi

2010-03-03T17:30:20+01:00
Zośka- Tadeusz Zawadzki ur 1920r zm 1943
Alek- Aleksy Dawidowski ur 1920 zm 1943
Rudy- Jan Bytnar ur 1921 zm 1943
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:31:49+01:00
Alek - aleksy dawidowski ur. 3 listopada 1920, zmarł na skutek ran odniesionych podczas odbicia Rudego 30 marca 1943
Rudy - Jan Bytnar - ur 6 maja 1921 roku, zmarł 30 marca 1943 mając 22 lata
Zośka- Tadeusz Zawadzki ur. 24 stycznia 1921, zmarł 20 sierpnia 1943
10 4 10
2010-03-03T17:33:12+01:00
Zaśka-Tadeusz Zawadzki. ur. 24 stycznia 1921, zm. 20 sierpnia 1943
Rudy Jan Bytnar ur. 6 maja 1921 w Kolbuszowej, zm. 30 marca 1943 w Warszawie
alek Aleksander Dawidowski (ur. 3 listopada 1920, zm. 30 marca 1943)
6 4 6