Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:20:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Powierzchnia ogródka;

11×18=198m²

1m²-20g
198m²-x g
..............
x=198×20
x=3960g
potrzeba 3960g, czyli
3960:100=3,96kg nawozu
2 5 2
2010-03-03T18:20:43+01:00
11m×18m=198m²
198m²×20g=3960g
3960÷1000=3,96kg
odp: potrzeba 3,96 kilograma nawozu.
1 5 1