Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:25:35+01:00
A) 2x + 4y = 6
2x = 6-4y /: 2
x= 3-2y

b) 3x - y = 10
3x=10+y /:3
x= 10/3 + y/3

/- ułamek
2010-03-03T18:26:41+01:00
A) 2x + 4y = 6
b) 3x- y =10 ??

ad a)
2x + 4y = 6 /-4y
2x = 6 - 4y / :2
x = 3 - 2y

ad b)
3x- y =10 /+y
3x = 10 + y /:3
x = 10/3 + y/3
2010-03-03T18:30:09+01:00
2x=6-4y / :2
3x- y =10

x=3-2y
2*(3-2y)-y=10

x=3-2y
6-4y-y=10

x=3-2y
6-5y=10

x=3-2y
-5y=10-6

x=3-2y
-5y=4 /:(-5)

x=3-2y
y= -4/5

x=3-2*(-4/5)
y= -4/5

x=3-(-8/5)
y= -4/5

x=3/1+8/5
y= -4/5

x=11/5
y=-4/5


(/)-ułamek

to o to chodzi??