Odpowiedzi

2010-03-04T11:22:19+01:00
Zaproszenie

klasa 6 zaprasz panią dyrektor :<imie i nazwisko> na przedstawienie pod tytułem<wiosna>,które odbędzie się 12.03.2010r w sali nr 3 w psp w Kościelowicach o godzinie 17.30
serdecznie zapraszmy klasa VI
28 2 28
2010-03-04T11:23:35+01:00
Klasa 6C (podaj swoją klasę) Pragnie Zaprosić Panią Dyrektor ............... (tu podaj nazwisko) na przedstawienie pt. ........................... (wpisz jakiś odjazdowy np. II Wojna Światowa I Nasz Pokolenie) które odbędzie się na forum szkoły 10.03.10r. o godz. 11:30 (podaj właściwy termin i godzinę oczywiście)
53 4 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T11:30:30+01:00
Szanowna Pani Dyrektor
Uczniowie klasy... mają zaszczyt zaprosić Panią na przedstawienie teatralne pod tytułem" Jak powstało Państwo polskie".
Przedstawienie odbędzie się w sali gimnastycznej naszej szkoły,
w dniu 5.03.2010roku o godz 16-tej.
Mamy nadzieję,że zaszczyci nas Pani swoją obecnością w tak ważnym dla nas dniu.
Z poważaniem uczniowie klasy...
45 4 45