Mam prośbę . xd
Napisz modlitwe do ducha swietego o dobre przygotowanie do sakramentu Bierzmowania i w tej modlitwie wyznaj swiadomie waire w obecnosc i dzialanie Ducha swietego w kosciele.
proszę napiszcie mi. ;d tylko to ma być tak na około jedną strone lub więcej.
ważne~!

2

Odpowiedzi

2010-03-04T13:56:53+01:00
Duchu święty duchu święty bardzo prosze cie daj mi dar uzdrowienia myśli rozumu też
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:01:02+01:00
Duchu Święty !
W ten dzień,jak
i każdy inny przygotowuję
się do rozszerzenia wiary!
Pomóż mi przetrwać i dotrwać
do Bierzmowania,
abym nigdy nie ucierpiaŁa w wierze,
zawsze w nią wierzyŁa i
byŁa wpeŁni katoliczką.
Duchu Święty!
Ty mnie utwierdzasz codzień
w wierze ,ty sprawiŁeś
że zycie ma sesn,
gdy codziennie rano
wstaje a ty jesteś koŁo mnie.
Kiedy bierzmowanie przyjmę
ty będziesz dalej koŁo mnie!
AMEN!

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;}
POZDRO =**