Odpowiedzi

2010-03-04T19:10:09+01:00
Lepsza przyszłość dzięki nam.!
Nazwa partii: SPL - Stowarzyszenie Pomocy Ludziom. (:
Co można zrobić:
- poprawienie jakości dróg w mieście,
- darmowy wywóz śmieci,
- darmowe kursy dla bezrobotnych z różnego zakresu,
- pomoc bezdomnym,
- zwiększenie puli pieniężnej przeznaczonej dla domów opieki społecznej,
- dofinansowanie szpitala.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:11:47+01:00
Ja uwielbiam WOS. Stworzyłabym partie, która podzwyższałaby renty i emerytury, a także oferowała pomoc socjalną.

Hasło myśle, ze mogłoby być: "Młoda Polska buduje przyszłość. Doceniamy zasługi starszego pokolenia."

A partia mogłaby nazywać się: "SMP" Stowarzyszenie Młodej Polski

postulaty:
- podwyższenie emerytur i ręt
- mozliwość przejęcia spadku w przypadku małżeństw biseksualistycznych (tez ludzie co nie?)
- pomoc sosjalna dla rodzin patologicznych i ubogich
- możliwość przejęcia renty po umarłym z rodziny
9 4 9
2010-03-04T19:11:54+01:00
,,DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE - DOBRZE WYBIERZ "

Pragnę zaprezentować swoją kandydaturę w wyborach samorządowych :

(imię i nazwisko ) Lista nr.2

To miasto jest skazane na sukces gdy tylko ja zasiądę na ,,tronie"
Proponuję :
Udogodnienia związane z naprawą dróg i placów zabaw
Nowoczesna konstrukcja miasta
Ciekawe zajęcia dla dzieci i młodzieży
Placówki pomocnicze ( AA,Rodziny Patologiczne)
Sklepy z tanią żywnością
Stworzenie nowych ośrodków pracy dla bezrobotnych
Zbudowanie nowoczesnych boisk przyszkolnych
Renowacja szkół i przedszkoli
Duże i zielone parki dla matek z dziećmi

Nie zawiodę Cię
3 3 3