Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:17:53+01:00
W czasie podziałów chromatyna kondensuje sie tworząc chromosomy, tak zwane metafazowe, które są widoczne w mikroskopie, normalnie luźne zdekondensowane nitki chromatyny nie są widoczne
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T19:17:58+01:00
Gdyż w czasie interfazy, czyli między podziałami chromosomy "rozpakowują się" - rozplatają i chromosomy nie są widoczne.
2 3 2