Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:58:57+01:00
P=150 cm^2
V=?
a=?
* mnożenie
/dzielenie
^2 do kwadratu
^3 do potegi trzeciej

P=6*a^2
150=6*a^2
a^2=150/6
a^2=25
a=5

V=a^3
V=5^3
V=125 cm^3

Odp.
Objętość sześcianu wynosi 125 cm sześcienne
pozdrawiam:)
2010-03-04T19:59:42+01:00
Pp=150
Pp=6*a kwadrat
150=6akwadrat
6akwadrat=150 :6
a kwadrat=25
a=25 pod pierwiastkiem
a= 5cm
V=a do potęgi trzeciej
v=5do potęgi trzeciej
V=125cm do potęgi trzeciej
2010-03-04T20:00:06+01:00
6a(kwadrat)=150 obustronnie dziele przez 6 to a(kwadrat)=25 to a=5 v=5 (sześcian) v=125