Odpowiedzi

2010-03-04T20:31:01+01:00
Dane:
odległość: 3 cm
skala: 1:1000000
Szukane:
odległość rzeczywista?

1000000 * 3= 3000000
1 km = 1000 m = 100000 cm
3000000cm =( : 100) 30000 m =( :1000) 30 km
Odp: odległość rzeczywista między tymi miastami to 30 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:31:59+01:00
1:1000000
1cm-1000000 cm
1 cm - 10000m
1 cm - 10 km

10 km * 3 = 30 km

Odp. Od
Gródka do Rawy jest 30 km.


2010-03-04T20:32:02+01:00
1:1000000
3×1000000=3000000cm
1cm-3000000cm (3000000÷100=30000m)
1cm-30000m (30000÷1000=30km)
1cm-30km - z Gródka do Rawy jest około 30 km.