Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:48:03+01:00
Znajomosc kosmetyków sciagni z neta jakies podstawowe nazwy kosmetyków i znajdz zastosowanie tych kosmetyków sprawdzisz wiedze ta która wygra dostanie bombonierke i róze lecz wiesz ze to swieto wszystkich kobiet wiec róza obowiazkowo dla kazdej kobiety czy wygra czy tez nie wazne zeby nauczycielka tez wziela udział zabawa bedzie przednia :))) zapewniam sam stosowałem konkur moze dotyczyc róznych dziedzin niemusza to byc kosmetyki moga byc ubrania gotowanie zalerzy co wybierzesz i na ile znasz dziewczyny z swojej klasy :):):)
5 3 5
2010-03-05T15:49:34+01:00
Obieranie jabłek - która ma największą obierkę wygrywa. Niby proste, ale ostatnio robiłyśmy w klasie sałatkę, to tak naprawdę żadna nie potrafiła niczego obrać, żeby tego nie pokaleczyć, więc może być i u Was zabawnie ;)

Z kolei na dzień chłopaka kazałyśmy im jeść jabłka bez użycia rąk z misek z wodą <tak, uczepiłam się jabłek xD> i karmili siebie jogurtami z zawiązanymi rękoma. Większość miała sporo na spodniach xd

Może być jeszcze hula-hop (która najdłużej będzie kręcić) i skakanka, ale to akurat proste ;p

3 1 3
2010-03-05T15:52:33+01:00
-skakanie na skakance(kto najwięcej skoczy w ciągu 30 s)
-odbijanie piłeczki pinpongowej(przez 30 s lub aż do skuszenia)
- łowienie jabłek bez użycia rąk
-kto pierwszy ugryzie jabłko na sznurku jedna osoba klęczy a druga trzyma jabłko
-jakiś quiz
-kręgle(papierowa kulka to kula i puste butelki lub rolki po papierze to kręgle)
Proszę o naj









8 4 8