Mam dwa pytania dlatego daje 20 pkt.
Są to rzeczy których nie znajdziecie w necie. Chodziłam za tym tydzień więc musicie sie wysilić. Moja nauczycielka zna odp. ale mówi ze mam sama znalezc.
Jezeli podacie odp. a ona powie ze to bledne to nie dostaniecie pkt. (zaznacze "zle zrobione") Powodzenia!

1. Najdłuższe słowo w języku polskim to....
2. Jak sie nazywa czlowiek który zbiera komiksy? (to nie komiksiarz, zbieracz ani kolekcjoner to znazenie ma osobne słowo)
Ja już odchodze od zmysłów!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-05T19:14:31+01:00
1.Konstynapolitańczykiewiczówna niewiem czy dobrze
2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:16:34+01:00
1. konstantynopolitańczykowianeczka ;]
2. nie wiem ;d
1 1 1