Odpowiedzi

2010-03-05T19:22:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
W=F*S

F=Q=mg
F=100kg*10m/s^=1000N

S=5m

W=1000N*5m=5000J=5kJ
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:23:45+01:00
Dane:
m = 100 kg
h = 5m
Rozw.:
W = F × h
F =Fc = m × g
W = m × g × h = 100 kg × 10 [m/s²] × 5m = 5000 J
2 3 2