Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:44:01+01:00
1. tasiemiec- zjedzenie nie zbadanego mięsa przez weterynarza
2. włosien kręty- surowa lub niedogotowana wieprzowina lub dziczyzna. - kupowac mięso tylko z pewnego źródła , nie jesc niedogotowanego mięsa.
3. glista ludzka-nieumyte warzywa-jedzenie umytych warzyw i owoców .
4. owsik ludzki- brudne ręce - częste mycie rąk.
2010-03-06T13:13:17+01:00
Pasożyt Zródło zakażenia Profilaktyka
tasiemiec niezbadane mięso kupowanie badanego
mięsa,pochodzącego z
pewnych żródeł
włośień kręty niezbadane mięso kupowanie badanego
mięsa
glista ludzka nieumyte warzywa mycie warzyw i owoców
przed jedzeniem
owsik ludzki nieumyte warzywa częste mycie rąk



Polecam się na przyszłość bo ja mam już zrobione całe to ćwiczenie dobrze:))