Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:01:22+01:00
2010-03-06T14:02:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
6,25-x=5
-x=5-6,25
-x=-1,25
x=1,25

spr. 6,25-1,25=5
5=5
L=P
2010-03-06T19:01:23+01:00