Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:28:25+01:00
Desiree czyli czas próby
jest to piękna książka opisuje problemy dziewczynki ktora wiąże się z chlopakiem któy później ginie, ona również miewa problemy z nogami
Lub ksiązka Opowieść miłosna
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:28:29+01:00
Moim zdaniem powinnaś przeczytac lekturę ; chlopcy z pracu broni;
jest to lektura wzruszajaca ktora powinna cie zainteresowac i oderwac od rzeczywistosci,kochan jaa
8 4 8
2010-03-06T19:30:33+01:00
Tą książką była by ,, Oskar i Pani Róża"
Książka opowiada o umierającym na raka małym chłopcu.
Jego rodzice nie potrafią się z tym pogodzić, ale on już się pogodzić z tym, że umiera. Książka napisana na podstawie listów Oskara do Pana Boga. Książka jest pocieszająca. W ciągu kilku dni przeżywa on jakby całe życie. Od urodzenia aż do śmierci.
11 4 11