Odpowiedzi

2009-10-21T18:52:42+02:00
Dlatego, że nie tylko Polacy interesują się biologią i są specami w tej dziedzinie więc oznacznia są lacińskie, żeby przedstawiciel każdego kraju je zrozumiał.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:54:30+02:00
Ponieważ aby naukowcy z całego świata mogli się ze sobą porozumieć najlepiej,aby używali łacińskich nazw bo są one najbardziej powszechne.Polskie nazwy tylko można tylko używać w gronie Polaków.
6 4 6