Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:04:41+01:00
500-140=360
360:2=180
180+140=320
karpi było 320, pstrągów - 180

320:4=80 (tyle karpi zostało)
180:3=60 (tyle pstrągów zostało)
80+60=140
Odp. Zostało 140 ryb.
2010-03-07T12:05:25+01:00

x- liczba pstrągów
x+140 = liczba karpi

2x+140=500
2x=360
x= 180

Pstrągi - 180
karpie- 180+140= 320


3/4 *320= 240
320-240= 80

2/3*180= 120
180-120=60

80+60=140

Pozostało mu 140 ryb.